Dist och Vrål
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.
Dist och Vrål

På uppbyggnad, inte klart på ett tag men bli gärna medlem
 
HemHem  Latest imagesLatest images  SökSök  Bli medlemBli medlem  Logga in  

 

 Anti Cimex

Gå ner 
4 posters
FörfattareMeddelande
krögaren_auf_salamander
Grodlår och Ostron
Grodlår och Ostron
krögaren_auf_salamander


Antal inlägg : 38
Registration date : 09-02-24

Anti Cimex Empty
InläggRubrik: Anti Cimex   Anti Cimex Emptysön mar 01, 2009 4:11 am

Tänkte jag kunde skapa något av en allmän tråd om anti cimex, där vi kan diskutera öppet om bandet, ventilera åsikter, utbyta bilder, material och lite kringliggande fakta och historier.

Till överst på sidan Gå ner
dirtywill
Genrekonstapeln
Genrekonstapeln
dirtywill


Man Antal inlägg : 28
Age : 33
Ort : Halmstad
Registration date : 09-02-23

Anti Cimex Empty
InläggRubrik: Sv: Anti Cimex   Anti Cimex Emptytis mar 03, 2009 12:09 am

krögaren_auf_salamander skrev:
Tänkte jag kunde skapa något av en allmän tråd om anti cimex, där vi kan diskutera öppet om bandet, ventilera åsikter, utbyta bilder, material och lite kringliggande fakta och historier.





Bästa bandet alla kategorier. Legendariskt!! Allt dom gjort e bra skulle jag nästan vilja säga. Anarkist attack tycker jag kanske e lite tråkig men absolut inte kass.
Kan nog inte utpeka en favorit skiva personligen men Anti cimex Criminal trap eller va den nu heter E nog den mest kraftfulla.
Till överst på sidan Gå ner
krögaren_auf_salamander
Grodlår och Ostron
Grodlår och Ostron
krögaren_auf_salamander


Antal inlägg : 38
Registration date : 09-02-24

Anti Cimex Empty
InläggRubrik: Sv: Anti Cimex   Anti Cimex Emptytis mar 03, 2009 2:08 am

dirtywill skrev:
krögaren_auf_salamander skrev:
Tänkte jag kunde skapa något av en allmän tråd om anti cimex, där vi kan diskutera öppet om bandet, ventilera åsikter, utbyta bilder, material och lite kringliggande fakta och historier.





Bästa bandet alla kategorier. Legendariskt!! Allt dom gjort e bra skulle jag nästan vilja säga. Anarkist attack tycker jag kanske e lite tråkig men absolut inte kass.
Kan nog inte utpeka en favorit skiva personligen men Anti cimex Criminal trap eller va den nu heter E nog den mest kraftfulla.

"Eller vad den nu heter"? Du förvånar mig weibull Neutral

Själv skulle jag nog vilja utse Scandinavian Jawbreaker som mitt personliga favoritalbum, med låttitlarna "only in dreams" och "braincell battle" i spetsen. Wink Tycker plattan innehåller en jävligt fin uppsättning av låtar. Rock n roll och d-takt är riktigt tufft.

Hittade förresten den här traderalänken, och undrar lite, är inte det förhållandevis billigt för en raped ass ep?
Till överst på sidan Gå ner
dirtywill
Genrekonstapeln
Genrekonstapeln
dirtywill


Man Antal inlägg : 28
Age : 33
Ort : Halmstad
Registration date : 09-02-23

Anti Cimex Empty
InläggRubrik: Sv: Anti Cimex   Anti Cimex Emptytis mar 03, 2009 11:13 am

krögaren_auf_salamander skrev:
dirtywill skrev:
krögaren_auf_salamander skrev:
Tänkte jag kunde skapa något av en allmän tråd om anti cimex, där vi kan diskutera öppet om bandet, ventilera åsikter, utbyta bilder, material och lite kringliggande fakta och historier.





Bästa bandet alla kategorier. Legendariskt!! Allt dom gjort e bra skulle jag nästan vilja säga. Anarkist attack tycker jag kanske e lite tråkig men absolut inte kass.
Kan nog inte utpeka en favorit skiva personligen men Anti cimex Criminal trap eller va den nu heter E nog den mest kraftfulla.

"Eller vad den nu heter"? Du förvånar mig weibull Neutral

Själv skulle jag nog vilja utse Scandinavian Jawbreaker som mitt personliga favoritalbum, med låttitlarna "only in dreams" och "braincell battle" i spetsen. Wink Tycker plattan innehåller en jävligt fin uppsättning av låtar. Rock n roll och d-takt är riktigt tufft.

Hittade förresten den här traderalänken, och undrar lite, är inte det förhållandevis billigt för en raped ass ep?

Jo de e billigt... anledningen att jag inte vet va den heter e att på skivan står de bara Anti cimex, men själv har jag alltid kallat den Criminal trap för att många andra gör de.
Till överst på sidan Gå ner
Disfailure
Gibbon Apa
Gibbon Apa



Antal inlägg : 6
Registration date : 09-03-08

Anti Cimex Empty
InläggRubrik: Sv: Anti Cimex   Anti Cimex Emptysön mar 08, 2009 4:21 am

Jag skulle verkligen inte kalla det världens bästa band, inte ens Sveriges bästa kängband för den delen, men visst är dom bra.

Favoritplattan just nu är Absolut Country of Sweden, med Under the Sun och 1990.
Till överst på sidan Gå ner
Netjajev
Gibbon Apa
Gibbon Apa
Netjajev


Antal inlägg : 3
Ort : Uppsala
Registration date : 09-03-22

Anti Cimex Empty
InläggRubrik: Sv: Anti Cimex   Anti Cimex Emptysön mar 22, 2009 4:42 pm

Förövrigt så var det jag som laddade upp Cimex-videon.
Någon dag när jag orkar så kommer jag veva upp de resterande delarna.
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Anti Cimex Empty
InläggRubrik: Sv: Anti Cimex   Anti Cimex Empty

Till överst på sidan Gå ner
 
Anti Cimex
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Dist och Vrål :: Musik! :: Käng/Crust!-
Hoppa till: