Dist och Vrål
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.
Dist och Vrål

På uppbyggnad, inte klart på ett tag men bli gärna medlem
 
HemHem  Latest imagesLatest images  SökSök  Bli medlemBli medlem  Logga in  

 

 Utseendedet på sidan!!

Gå ner 
4 posters
FörfattareMeddelande
Vårtsvinet
Brutus
Brutus



Antal inlägg : 25
Registration date : 09-02-25

Utseendedet på sidan!! Empty
InläggRubrik: Utseendedet på sidan!!   Utseendedet på sidan!! Emptytis mar 03, 2009 9:53 pm

Tycker vi ska byta bakgrundsfärg mot något med smakligt än den här vita tråkiga färgen. Något som gorillan i mitten uppskattar.

Grått? Lila?
Till överst på sidan Gå ner
krögaren_auf_salamander
Grodlår och Ostron
Grodlår och Ostron
krögaren_auf_salamander


Antal inlägg : 38
Registration date : 09-02-24

Utseendedet på sidan!! Empty
InläggRubrik: Sv: Utseendedet på sidan!!   Utseendedet på sidan!! Emptytis mar 03, 2009 9:58 pm

Vårtsvinet skrev:
Tycker vi ska byta bakgrundsfärg mot något med smakligt än den här vita tråkiga färgen. Något som gorillan i mitten uppskattar.

Grått? Lila?

Om inte jag har fått någon konstig släng av färgblindhet så är väl bakgrundsbilden redan grå? Wink

Tror inte lila hade passat speciellt bra.

Om du har några förslag, bifoga gärna en bildadress så kan jag se om det är något att ha.
Till överst på sidan Gå ner
Vårtsvinet
Brutus
Brutus



Antal inlägg : 25
Registration date : 09-02-25

Utseendedet på sidan!! Empty
InläggRubrik: Sv: Utseendedet på sidan!!   Utseendedet på sidan!! Emptytis mar 03, 2009 10:03 pm

krögaren_auf_salamander skrev:
Vårtsvinet skrev:
Tycker vi ska byta bakgrundsfärg mot något med smakligt än den här vita tråkiga färgen. Något som gorillan i mitten uppskattar.

Grått? Lila?

Om inte jag har fått någon konstig släng av färgblindhet så är väl bakgrundsbilden redan grå? Wink

Tror inte lila hade passat speciellt bra.

Om du har några förslag, bifoga gärna en bildadress så kan jag se om det är något att ha.

Hmm du kanske har rätt. Mina ögon är inte vad de brukade och vara... No
Men någon mer färgglad färg hade vart lite roligt! Du kanske har ett förslag Salamander?

http://vet.hut.nu/?id=16
Till överst på sidan Gå ner
Kriss
Silverhanen
Silverhanen
Kriss


Man Antal inlägg : 53
Age : 34
Ort : Halmstad
Registration date : 09-02-23

Utseendedet på sidan!! Empty
InläggRubrik: Sv: Utseendedet på sidan!!   Utseendedet på sidan!! Emptyons mar 04, 2009 12:50 am

Vårtsvinet skrev:
krögaren_auf_salamander skrev:
Vårtsvinet skrev:
Tycker vi ska byta bakgrundsfärg mot något med smakligt än den här vita tråkiga färgen. Något som gorillan i mitten uppskattar.

Grått? Lila?

Om inte jag har fått någon konstig släng av färgblindhet så är väl bakgrundsbilden redan grå? Wink

Tror inte lila hade passat speciellt bra.

Om du har några förslag, bifoga gärna en bildadress så kan jag se om det är något att ha.

Hmm du kanske har rätt. Mina ögon är inte vad de brukade och vara... No
Men någon mer färgglad färg hade vart lite roligt! Du kanske har ett förslag Salamander?

http://vet.hut.nu/?id=16


jag ska leta up nån fin bild, den bakgrunden som e nu va mest som test egentligen
Till överst på sidan Gå ner
http://distovral.swedishforum.se
krögaren_auf_salamander
Grodlår och Ostron
Grodlår och Ostron
krögaren_auf_salamander


Antal inlägg : 38
Registration date : 09-02-24

Utseendedet på sidan!! Empty
InläggRubrik: Sv: Utseendedet på sidan!!   Utseendedet på sidan!! Emptyons mar 04, 2009 1:03 am

Vårtsvinet skrev:
krögaren_auf_salamander skrev:
Vårtsvinet skrev:
Tycker vi ska byta bakgrundsfärg mot något med smakligt än den här vita tråkiga färgen. Något som gorillan i mitten uppskattar.

Grått? Lila?

Om inte jag har fått någon konstig släng av färgblindhet så är väl bakgrundsbilden redan grå? Wink

Tror inte lila hade passat speciellt bra.

Om du har några förslag, bifoga gärna en bildadress så kan jag se om det är något att ha.

Hmm du kanske har rätt. Mina ögon är inte vad de brukade och vara... No
Men någon mer färgglad färg hade vart lite roligt! Du kanske har ett förslag Salamander?

http://vet.hut.nu/?id=16

Tycker du verkligen min respons var så vass så att jag förtjänade vethut-länken? Sad

Och gorillan ser nog förresten lika missnöjd ut vad man än väljer som bakgrundsbild.
Till överst på sidan Gå ner
inteokej
Gibbon Apa
Gibbon Apa



Antal inlägg : 3
Registration date : 09-03-08

Utseendedet på sidan!! Empty
InläggRubrik: Sv: Utseendedet på sidan!!   Utseendedet på sidan!! Emptysön mar 08, 2009 1:40 pm

Bakgrunden är inte fin nånstans, jag gillar svart.
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Utseendedet på sidan!! Empty
InläggRubrik: Sv: Utseendedet på sidan!!   Utseendedet på sidan!! Empty

Till överst på sidan Gå ner
 
Utseendedet på sidan!!
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Dist och Vrål :: Nyheter, info och förslag :: Förslag-
Hoppa till: