Dist och Vrål
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.
Dist och Vrål

På uppbyggnad, inte klart på ett tag men bli gärna medlem
 
HemHem  Latest imagesLatest images  SökSök  Bli medlemBli medlem  Logga in  

 

 Nyheter på krällskvisten

Gå ner 
2 posters
FörfattareMeddelande
krögaren_auf_salamander
Grodlår och Ostron
Grodlår och Ostron
krögaren_auf_salamander


Antal inlägg : 38
Registration date : 09-02-24

Nyheter på krällskvisten Empty
InläggRubrik: Nyheter på krällskvisten   Nyheter på krällskvisten Emptyons mar 04, 2009 10:45 pm

Jag har fixat och donat lite, vilket resulterade i att fyra nya forumkategorier tillkom. Detta, politikforumet, ett drogforum och ett alkoholforum. Jag även för andra gången suttit och skrivit ner regler så de kommer förhoppningsvis vara uppe snart de med, efter att kriss har godkänt dem.

Har du förslag på saker för oss att fixa, forumkategorier att adderas, mm. så skriv i kategorin "förslag".

Auf Wiedelsen!
Till överst på sidan Gå ner
Kriss
Silverhanen
Silverhanen
Kriss


Man Antal inlägg : 53
Age : 34
Ort : Halmstad
Registration date : 09-02-23

Nyheter på krällskvisten Empty
InläggRubrik: Sv: Nyheter på krällskvisten   Nyheter på krällskvisten Emptyons mar 04, 2009 10:55 pm

krögaren_auf_salamander skrev:
Jag har fixat och donat lite, vilket resulterade i att fyra nya forumkategorier tillkom. Detta, politikforumet, ett drogforum och ett alkoholforum. Jag även för andra gången suttit och skrivit ner regler så de kommer förhoppningsvis vara uppe snart de med, efter att kriss har godkänt dem.

Har du förslag på saker för oss att fixa, forumkategorier att adderas, mm. så skriv i kategorin "förslag".

Auf Wiedelsen!


gött emme, du kan skicka reglementet på msn Surprised
Till överst på sidan Gå ner
http://distovral.swedishforum.se
 
Nyheter på krällskvisten
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Dist och Vrål :: Nyheter, info och förslag :: Nyheter-
Hoppa till: